هشتمین

اس ام اس ، داستان ، جوک ، مقاله ، پزشکی ، تفریحی

هشتمین

اس ام اس ، داستان ، جوک ، مقاله ، پزشکی ، تفریحی

آهنگ پیشواز ایرانسل علی لهراسبی قلبم


Ali Lohrasbi کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی لهراسبی قلبم

آهنگ پیشواز ایرانسل علی لهراسبی قلبم

نام آهنگ : قلبم

نام خواننده :  علی لهراسبی

کد پیشواز ایرانسل : ٣٣١٣٧٣٨

متن ( تکست ) آهنگ قلبم علی لهراسبی را در ادامه مطلب بخوانید
  
وقتی دل دیوونه بی تو داره میمیره

وقتی داری میریی قلبم پیش تو گیره

میری نمیگی شاید بی تو تک و تنها شم

میشه نمیخوام اما هیچوقت مثل تو باشم

وای خدا قلبم میریزه اون برای من خیلی عزیزه

بی قراره قلبم عاشقت میمونه

عشق تو دنیامه تو چشام بارونه

بی قراره قلبم عاشقت میمونه

عشق تو دنیامه قلب من میدونه

وای خدا قلبم میریزه اون برای من خیلی عزیزه

وقتی دل دیوونه بی تو داره میمیره

وقتی داری میریی قلبم پیش تو گیره

میری نمیگی شاید بی تو تک و تنها شم

میشه نمیخوام اما هیچوقت مثل تو باشم

وای خدا قلبم میریزه اون برای من خیلی عزیزه

وای خدا خیلی عزیزه  اون برای من خیلی عزیزه

آهنگ پیشواز ایرانسل علی لهراسبی قلبم
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.