هشتمین

اس ام اس ، داستان ، جوک ، مقاله ، پزشکی ، تفریحی

هشتمین

اس ام اس ، داستان ، جوک ، مقاله ، پزشکی ، تفریحی

اس ام اس های زیبا و ناب دلتنگی

اس ام اس های زیبا و ناب دلتنگی


دلتنگی یعنی فاصله ای که با هیچ بهانه ای پر نمی شود !


اس ام اس های زیبا و ناب دلتنگی

دلتنگی مثل کوفتگی تصادفه

اولش بدنت گرمه حالیت نیست ولی یه دفعه دردش شروع میشه

و تازه میفهمی چی به سرت اومده !

اس ام اس

اس ام اس های زیبا و ناب دلتنگی

کاش به جای “دلم” گلویم “تنگ” میشد

هوا نمی رسید و خلاص …

اس ام اس های زیبا و ناب دلتنگی

خدایا این روزها کمی مرا تلاوت کن

شاید ختم شد جز هزارم دلتنگی ام !

اس ام اس های زیبا و ناب دلتنگی

دلتنگ روزهایی هستم

که معنای خداحافظ ، تا فردا بود …

اس ام اس های زیبا و ناب دلتنگی

همه چیز با تو شروع شد

اما هیچ چیز بدون تو تمام نمی شود

حتی همین دلتنگی های من !



اس ام اس های زیبا و ناب دلتنگی

از اینجا که هستم تا آنجا که هستی

 وجب به وجب دلتنگم !

اس ام اس های زیبا و ناب دلتنگی

هیچوقت برای تنهایی خودم گریه نکردم

دلتنگ آنهایی شدم که تنهایم گذاشتند …

اس ام اس های زیبا و ناب دلتنگی

دلم تنگ شده برای روزهای کودکی که بهانه ی گریه ام

داشتن یک عروسک بود نه یک آدم !

اس ام اس های زیبا و ناب دلتنگی

دلتنگی یعنی تو و تو یعنی تمام دنیای من !

اس ام اس های زیبا و ناب دلتنگی

کاش هر روز جمعه بود

و دلتنگیهایم را گردن غروبش مى انداختم !

اس ام اس

اس ام اس های زیبا و ناب دلتنگی
دلتنگم و این درد کمی نیست که پشت هیچ خط تلفنی صدای تو نیست

دلتنگم و این درد کمی نیست که رو برمی گردانم و جای تو خالی است !

اس ام اس های زیبا و ناب دلتنگی

دلتنگی من تمام نمیشود

همین که فکر کنم من و تو دو نفریم ، دلتنگتر میشوم برای تو !

اس ام اس های زیبا و ناب دلتنگی

در زندگی برای بعضیا

از یک روز ، از یکجا ، از یک نفر به بعد دیگر هیچ چیز مثل قبل نیست !

نه روزها ، نه رنگ ها و نه خیابان ها …

همه چیز میشوند دلتنگی !

جمع اوری شده از " اس ام اس "

اس ام اس های زیبا و ناب دلتنگی
  
The nostalgia-filled space that is not no excuse!



Nostalgia, as Soreness Tsadfh

Halyt her hot body but a sudden pain starts

And you know what you're coming!



I wish instead of "I" throat "tight" was

The air did not get it ...



Lord, make me recite a few days

It ended with only thousandths of my nostalgia!



I miss the days

That means bye bye to the future ...



Everything starts with you.

But all is not nothing without you.

Even my nostalgia!



I am here as you are

  Every inch am missing!



I never cried for myself alone

I miss those who have left alone ...



I miss the days I cry baby excuse

Having a doll, not a man!



That means you and miss you my world!



I wish every day was Friday

Ghrvbsh Dltngyhaym neck and throw them!



Am missing it a bit Pain is not behind any line of your sound

And it's not just back pain and am missing Shall place is empty!



I will not miss

That's why I think you and I both Nfrym, Dltngtr get to you!



Life for Bzya

One day, the lump sum from one to the other is like nothing ever before!

Not today, not color, not the streets ...

Everything is bad!

اس ام اس های زیبا و ناب دلتنگی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.