هشتمین

اس ام اس ، داستان ، جوک ، مقاله ، پزشکی ، تفریحی

هشتمین

اس ام اس ، داستان ، جوک ، مقاله ، پزشکی ، تفریحی

ساعت الیزابت و شادی دختر

ساعت الیزابت و شادی دختر


دختر فقیری در همسایگی ما بود که همیشه مرا با حسرت نگاه می کرد نمی دانستم چه چیزی از او سر تر دارم که این گونه نگاه می کند دختر زیبایی بود و خیلی خوشگل تر از من بود یه روز از سر کنجکاوی پرسیدم شما چرا این شکلی مرا نگاه می کنید قیافه ی من مشکلی دارد یا عجیب و غریب هستم گفت معذرت می خواهم من فقط به ساعت شما خیره می شدم و دوست داشتم یک ساعت مثل شما داشته باشم سریع از طریق خرید اینترنتی اقدام کردم



ساعتی فوق العاده استثنایی  با استایل کلاسیک مطابق با سلیقه خانم های مشکل پسند  و  شیک پوش  ساعت الیزابت با ظاهری خیره کننده و طراحی شکیل می تواند یک هدیه اسپشیال برای عزیزان شما باشد  برای اولین بار در کشور عزیزمان ایران  همراه با بسته بندی شیک  و  زیبا که مناسب برای  کادویی می باشد  خرید اینترنتی ساعت الیزابت  بعد از ورود به فرم سفارش محصول می توانید رنگ مورد نظر خود را از رنگ های موجود در انبار انتخاب نمایید  برای طرح صفحه ساعت الیزابت صدها مدل استفاده شده است با توجه به این تنوع امکان انتخاب نمی باشد


 کایل خیره شد به من و لبخند کوچکی بر روی لب های او ظاهر شد. وی ادامه داد: "خوشبختانه، من نجات پیدا کردم دوست من غیر قابل بحث است، باز شده است." من به زمزمه جمعیت پراکنده شده بودند گوش،    اگر چه این پسر خوش تیپ محبوب در مدرسه به ما دربارهی سست ترین لحظه خود گفت. من پدر و مادر به دنبال خود را در من دید و لبخند زد. لبخند زدند. من تا آن لحظه بود که من متوجه آن عمق.  هرگز تاثیر رفتارهای خود را دست کم نگیرید. برای بهتر یا بدتر: با یک رفتار کوچک، شما می توانید زندگی یک شخص را تغییر دهید. خدا ما را در مسیر زندگی با هم در اشکال مختلف به لمس. به دنبال خدا، در وجود دیگران به تماشا. حالا شما دو انتخاب: جلو این ارسال به دوستان یا آن را حذف کنید در صورتی که قلب شما را لمس کنید. همانطور که می بینید، من راه اول را انتخاب کردم. "دوستان، فرشته که روی پاهایتان بلند میکنند، زمانی که بالهای شما به سختی به یاد میآورند چگونه پرواز کنند." هیچ آغاز و پایانی وجود ندارد ... دیروز تاریخ است، فردا یک راز است، اما امروز یک هدیه است ...



و خرید اینترنتی ساعت الیزابت را آغاز کردم و به دوست جدیدم فرشته هدیه اش کردم خیلی خوشحال شد و گفت می توانم از این بعد خواهر صدایت کنم گفتم چرا که نه خیلی هم خوب است و با هم دوست های صمیمی نزدیک از خواهر شدیم و ساعت الیزابت این دوستی را بین ما به وجود اورد که از این شرکت بزرگ کمال تشکر را دارم


ساعت الیزابت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.