هشتمین

اس ام اس ، داستان ، جوک ، مقاله ، پزشکی ، تفریحی

هشتمین

اس ام اس ، داستان ، جوک ، مقاله ، پزشکی ، تفریحی

جک جالب


جک جالب


اگه همایون شجریان آهنگ جام جهانی رو می خوند :

چرا باختی چراااااا؟


جک جالب


شما هم برای تخمین سردی یا گرمی چایی ای که برای مهمون میبرید

انگشت میزنید توش ؟

یا فقط من اینجوریم !؟


جک جالب


داشتم از یه جایی رد میشدم، دیدم یه پسره داره سیگار میکشه!

بهش گفتم : چرا سیگار میکشی ، پولتو دود میکنی !؟

برگشت گفت : شما چرا غذا میخورین ، پولتون رو ع*ن میکنین !؟

هیچی دیگه یه نخ سیگار روشن کردیم … :|


جک جالب


مشکل پدر و مادر من اینه که من رو با موفق ترین بچه ى فامیل

و خودشون رو با بدبخت ترین پدر و مادر فامیل مقایسه میکنن


جک جالب


میدونین چی از 100 تا فحش بدتره؟

200 تا فحش !

من برم سراغ اکتشاف بعدی !


جک جالب


ببین با “کیا” شدیم 75 ملیون

با هیوندا بود میشدیم 135 ملیون

یا مثلن جنسیس بود میشدیم 250 ملیون

خیلی پیچیده س


جک جالب


تو کشور کره صدا بزنی “کیم” همه بر میگردن!

ی چیزی تو مایه های “مهندس” خودمونه


جک جالب


گاهى اوقات این آدم ها نیستن که عوض مى شن

نقابه که مى افته !


جک جالب


“از الان که اینجوری گرمه تابستون واویلاست”

شنیده شده در 98 درصد تاکسیهای تهران


جک جالب


وقتی اسم فامیل بازی کنی

حمید حمیدی ، سارا سارایی ، گوجه پلو ، گلابی پلاستیکی و رنگ قورباغه ای

نه تنها عجیب نیست ، بلکه کاملا منطقیه :))

جک

جک جالب


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.