هشتمین

اس ام اس ، داستان ، جوک ، مقاله ، پزشکی ، تفریحی

هشتمین

اس ام اس ، داستان ، جوک ، مقاله ، پزشکی ، تفریحی

شعر عاشقانه و عارفانه


شعر عاشقانه و عارفانه


گاهی آدم ناخواسته چقدر دلش لک میزنه

واسه پیامکی که نوشته میــــــــای آشتــــــــی !!!


شعر عاشقانه و عارفانه


عشــــ ــــق یعنــی :

اختیــار بـ ـــدی که نابــودت کنــند ،

ولــی …

” اعتمــــ ــــاد ” کنی که ,

این کـار را نمــی کنــند …….!


شعر عاشقانه و عارفانه


دوست داشتنت گناه باشد یا اشتباه

گناه میکنم تو را حتی به اشتباه . . .


شعر عاشقانه و عارفانه


آنقدر ها هم

روی وقار من حساب نکن…

قطب زمین هم که باشم

تو را که میبینم

یخ هایم آب میشود….


شعر عاشقانه و عارفانه


دلــــــم

اگـــر بــرای ِ تــو تـنگ مـی شــود

ببخـش !

روزم ایـن گـونه ، قـشنـگ مـی شـود . . .


شعر عاشقانه و عارفانه


همه می گویند “سخت گیر”م!

راست می گویند

همین است که انقدر “سخت”

به تو

“گیر” داده ام …


شعر عاشقانه و عارفانه


چه زیباست که تو تنها نیاز من باشی و

چه عاشقانه است که تو تنها آرزویم باشی و

چه رویایی است این لحظه های ناب عاشقی و

من و همه زیبایی های عاشقانه و رویایی را فقط با تو حس میکنم . . .


شعر عاشقانه و عارفانه


چــه قانــون ناعــادلانــه ای !

بــرای شــروع یــک رابطــه

هــر دو طــرف بایــد بخواهنــد

امــا

بــرای تمــام شدنــش

همیــن کــه یــک نفــر بخواهــد کافیســت . . .


شعر عاشقانه و عارفانه


همه ی کارهایت را بخشیدم

جز آن تردید آخر هنگام رفتنت

که هنوز مرا

به برگشتنت امیدوار نگه داشته . . .


شعر عاشقانه و عارفانه


ما

به هم نمی رسیم

امّا

بهترین غریبه ات می مانم

که تو را

همیشه دوست خواهد داشت . . .

شعر عاشقانه

شعر عاشقانه و عارفانه


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.