هشتمین

اس ام اس ، داستان ، جوک ، مقاله ، پزشکی ، تفریحی

هشتمین

اس ام اس ، داستان ، جوک ، مقاله ، پزشکی ، تفریحی

اس ام اس عاشقانه و جدید


اس ام اس عاشقانه و جدید


سلامتی رفیقی که وقتی بهش میگی دلم گرفته بیا بریم بیرون

فقط یک کلمه میگه “ساعت چند” ؟


اس ام اس عاشقانه و جدید


گذشتم ، گذشتی !

من از یک دنیا برای تو و تو از من برای …


اس ام اس عاشقانه و جدید


لبخند زدی بهار با آن آمد

یک باغ پر از نرگس و ریحان آمد

ای دست بلند آسمان در دستت

من نام تو را خواندم و باران آمد


اس ام اس عاشقانه و جدید


پروانه پشت پیله اش ، حس کرد راهی هست و رفت !

شاید به راه بسته هم ، باید امیدی بست و رفت !


اس ام اس عاشقانه و جدید


تا می خواهم از تو دل بکنم ، صبر می آید

چقدر دوست دارم این عطسه های زمستانی را


اس ام اس عاشقانه و جدید


گیتار زندگی همیشه شاد نمینوازد

اما دوستش بدار چون غمش هم خاطره میسازد


اس ام اس عاشقانه و جدید


چه سخت بر من گذشت …

آن لحظه ای که برایم آرزوی خوشبختی کردی . . .


اس ام اس عاشقانه و جدید


چرا کرم ترک دل نداریم ؟

یعنی پاشنه ی پا از دلمون مهمتره !

دلم داره میترکه


اس ام اس عاشقانه و جدید


سعی کن عاشق کسی بشی که اگه سرتو رو شونه هاش گذاشتیو خوابت برد

سرتو رو زمین نزاره !


اس ام اس عاشقانه و جدید


کرم دندان هایم را خورد …

از بس در قاب زندگی گفتم : سیب !

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه و جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.