هشتمین

اس ام اس ، داستان ، جوک ، مقاله ، پزشکی ، تفریحی

هشتمین

اس ام اس ، داستان ، جوک ، مقاله ، پزشکی ، تفریحی

اس ام اس عاشقانه و جالب



اس ام اس عاشقانه و جالب


مثل هوا در کنار تو ام

نه جای کسی را تنگ میکنم

نه کسی مرا می بیند


اس ام اس عاشقانه و جالب


من از تمام دنیا

فقط آن دایره مشکی چشمان تو را میخواهم

وقتی که در شفافیتش بازتاب عکس خودم را میبینم


اس ام اس عاشقانه و جالب


دلم از هزار راه رفته بی تو باز گشته است

ایوب هم اگر بود چشم می بست از انتظار آمدنت


اس ام اس عاشقانه و جالب


این روزها یا به تو می اندیشم

یا به این می اندیشم که چرا؟ به تو می اندیشم


اس ام اس عاشقانه و جالب


با تو بودن همیشه پر معناست

بی تو روحم گرفته و تنهاست

با تو یک کاسه آب، یک دریاست

بی تو دردم به وسعت صحراست


اس ام اس عاشقانه و جالب


اگه من بمیرم شاید تو ناراحت بشی

اما اگه تو ناراحت بشی من میمیرم


اس ام اس عاشقانه و جالب


زن است

احساس دارد

لطیف است

یک جا عقب می نشیند و محبت تو را می خواهد


اس ام اس عاشقانه و جالب


قشنگترین بوسه دنیا رو به چشمای نازت میزنم

تا قشنگترین خواب دنیا رو ببینی


اس ام اس عاشقانه و جالب


ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺑﻪ ﻋﺸﻖ ﺗﻮ ﻓﻜﺮ ﻣﯽ ﻛﺮﺩﻡ

ﺍﺯ ﻓﻜﺮ ﻛﺮﺩﻥ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻓﻜﺮ ﻟﺬﺕ ﻣﯽ ﺑﺮﺩﻡ


اس ام اس عاشقانه و جالب


پنجره را که باز می کنی

دلم می آید و

لب طاقچه ی نگاهت

می نشیند

می بینی؟

دلم بی دام و دان

جلد نگاهت شده است

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه و جالب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.